Lilla Lisa

Idag är en stor dag!
Lilla Lisa kommer och hälsar på oss. Hon är lätt den hårigaste bebisen jag någonsin sett. Aili väntar på att Lisa ska växa till sig lite så dom kan busa tillsammans. Men hon får vänta ett tag till innan kusinen hittar farten. Lisa kommer med sin mamma. Det ska bli kul att träffa henne med!
Det händer mycket annat intressant idag med. Men det är inget jag tänker dela med mig av, ännu i alla fall.
Imorgon styr vi mot Luleå igen. Aili ska vara kvar hemma med pappa och jag åker själv med svägerskorna och svärmor. Riktigt kul kommer vi ha! Ska kolla The Hunger Games imorgon på bio. Jag har stoora förväntningar kan jag meddela. Hoppas jag inte blir besviken!
Lisa, sist dom hälsade på oss. Hon är nog lite större nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aha okej.. På söndag åker jag tillbaka till Lule igen..

2012-03-23 @ 14:43:41
Postat av: Emma

Ja som skrev förra inlägget :P

2012-03-23 @ 14:43:54
URL: http://emmnie.blogg.se/
Postat av: Em den grandiösa

Längtar, längtar, längtar LÄNGTAR!

2012-03-23 @ 15:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0