Mumin kaffe

Vi är riktiga kaffe galningar här hemma hos oss. Det går åt massor med kaffe och moccamastern är igång mest hela dagarna. Aili fick tag på en kaffekopp med lite kvar i botten och hon tyckte att det var supergott! Nu är hon snabb på att hinna ta kaffekopparna när man lämnar dom utan uppsikt. Man får passa sig. Men idag fick hon leka lite med en mugg, oj så kul hon hade. Sen tycker hon nog att det är lite extra kul med muggarna med muminmotiv på som jag samlar på. Själv tycker jag också att det är lite extra roligt att dricka ur dom, som den mumin galning jag är.
Aili leker med koppen med muminmamman på


Idag var det även spinning igen. Det kändes riktigt bra, jag fick till det med hållningen och orkade hålla ut hela passet för första gången. Spinning är något jag kommer att fortsätta med. Det är så skönt när passet är gjort och man får åka hem och ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0