Nytt

Måndag igen. Helgen har gått alldeles för fort. Erik och Aili har haft det bra hemma när jag varit i Luleå. Vår shopping resa gick bra och jag fick med mig lite grejer hem och en hel del inspiration. Har sån lust att köpa massor med inredning men jag ska hålla mig med det.
Vi har nämligen köpt ett hus. Inflytten är den 1 Juni. Då har vi bott precis ett år i lägenheten. Det ska bli så otroligt skönt och roligt att få flytta till huset och att börja fixa där. Och det behövs verkligen en händig hand där. Men det ska vi fixa och det blir roligt att få göra det till vårt eget hem.
Aili fick en ny jacka och byxa till vår, sommar och höst (hoppas storleken håller sig bara). En barbapappa lära-gå-vagn fick hon. Sen har vi beställt hem en ny bilbarnstol, hoppas bilresorna blir lite trevligare för henne när hon har mer plats att sitta. Sen fick hon en cykelstol av sin Farmor och Faster Elli. Den kommer vi använda en hel del i sommar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vars har ni köpt hus?

2012-03-26 @ 10:58:19
URL: http://emmnie.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Åh vad roligt med hus! :)

2012-03-26 @ 11:04:31
URL: http://jeanettefallstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin barbapapa lära gå vagn, sån måste jag köpa till Tilde när de blir dags! :-)

2012-03-26 @ 16:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0