Pina

Sitter och glor på datorn en stund. Svettig som en gris är jag efter dagens spinningpass. Som vanligt så var det en pina. Men jag ska banne mig ta mig igenom detta. Det känns att det tar mycket! Strax ska jag hoppa in i duschen, ska bara vänta så Aili sover ordentligt.
Johanna har kommit och hälsat på mig (hon är och kollar syrrans teater nu, premiär) så nu blir det att ta igen med en massa prat som man missat på de månaderna som gått sen sist vi sågs. En hel del alltså!
Ja livet är fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nästa onsdag är de dags att pina sig igen :-) den passar men tycker den satt så konstigt, så hittar jag ingen annan får de bli den. Varför kan man bara inte döpa i en barba body och mjukisar :-)

2012-03-15 @ 10:54:43
Postat av: Emilia

Var jag som skrev förra inlägget

2012-03-15 @ 10:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0