Routern (har inte en blekaste aning om hur...

2012-03-27_17_13 (MMS)

Routern (har inte en blekaste aning om hur det stavas) har gett upp och Erik har tagit surfplattan så jag får blogga från mobilen. Aili har däckat för natten efter en rejäl flaska välling. Vi har slutat med amningen nu och det går klockrent. Hon vill dock ha välling en/två ggr per natt, men hon sover mycket bättre nu. Hon verkar inte sakna amningen, men jag gör det. På sätt och vis. Det känns som att hon blev stor så fort, tänk att hon är 9 månader imorgon. Sen har hon levt längre utanför mammas mage än i. Nåja det är väll det som är poängen, att bebisar blir barn som blir tonåringar som tycker att mamma är lite små knäpp och pinsam (men i hemlighet älskar att kramas med mig, hoppas jag). Vi var till öppnaförskolan idag och vi är rätt många som slutar amma nu. Det är bra att få tips och råd av varandra. Vet inte om det beror på amningen eller något annat. Men jag har börjat drömma igen. Det är hemskt! Igår skulle någon ta Aili och inatt körde jag i fyllan och krachade bilen (?).


Kommentarer
Postat av: Erik

Men snart kommer jag hem med en ny å fin router :)

2012-03-28 @ 19:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0