Sicksack

Ännu en dag till ända. Helt okey måndag måste jag säga. Förutom att Erik åkt för att jobba igen, borta 6 dagar den här gången. Men dagarna går fort och snart är han hemma igen.
Aili och jag knallade och hämtade ut ett packet och passade på att gå förbi Emilia och Tilde. Både mammor och barn pratade på. Tilde och Aili verkar prata samma språk och gjorde precis likadana ljud. Söt ungarna! Det var riktigt skönt att komma ut och promenera en sväng och prata av sig lite.
Aili sover gott i sin säng och jag tänkte kolla Once upon a time och fortsätta virka min Sicksack filt. Har beställt hem massor med garn och känner mig ivrig att få filten färdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0