Sjuk och ohälsosam

Bläähh, jag mår inte så bra, fast bättre än igår iaf. Hoppas detta ger med sig fort. Jag som börjat träna, men nu förstörs allt. Det blir nog knappast spinning på onsdag. Imorse så vaknade jag med en jätte stor vagel i ögat, fan vad ont det gjorde!
I övrigt så sover gumman på balkongen och jag ligger och myser i soffan och läser en bok Kryptan av Kate Mosse. Snusar gör jag också.. Ajaj, men bättre än att röka... Ohälsosam är vad jag är!
Aili drar sig upp mot alla möbler och ställer sig till och med på benen ibland

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Kryper hon än?

2012-03-05 @ 12:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0