Utbudet

Aili, Johanna och jag har varit ute och kollat utbudet i Pajala idag. Det går ju rätt fort, men vi har en del trevliga affärer och så beror det ju självklart på vad man är ute efter. Skulle varit trevligt med lite mer barnkläder att köpa. Men vi hittade något iaf. Jag köpte nya skor, häxskor som jag kallar dom (fick höra att dom kallas pippiskor). Är supernöjd och dom var på 50% också!
Johanna har åkt hem igen och lämnat mig kvar med ny energi och ett lättat sinne. Aili och jag har varit i Kaunisvaara och hälsat på. Åkte hem kring sju nångång tror jag, det var riktigt mycket möte (för att vara väg 99 Pajala-Kaunisvaara iaf) och faktiskt trevligt att köra när man inte är alldeles ensam i skogen. Måste bara fixa ny musik till bilen, allt vi har har jag lyssnat sönder för länge sen.
Har funderat på om jag har en sån där blogg där allt är äckligt positivt hela tiden. Har jag det? (Em du är ärlig, så jag väntar mig ett svar från dig). Jag vill ha kritik, bra och dålig så kommentera!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jo nu är de bokat! Har du? :-)

2012-03-15 @ 21:35:37
Postat av: Anonym

Vad kul! De är ju jävligt jobbigt men skönt efteråt. Hade lite i benen, själv? Angående din blogg var du ju sur häromdagen så de var väl inte helt positivt men annars så :-)

2012-03-16 @ 07:53:51
Postat av: Em

Hahaha, jo du är positiv och om du är det på riktigt så är det väl bra, ärlighet vara längst. Dock kan det ju få såna fuckups som mig att känna lite ångest med sina val i livet när ditt verkar så tillfredsställande ;) Men jag är mest bara glad att du är glad och det är ganska trevligt att läsa om framtidsplaner, roliga vardagshändelser mm, man blir på bra humör. :D keep up the good work

2012-03-16 @ 09:31:54
URL: http://denivit.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej du.. Har du kvar ditt nummer som du alltid haft? eller samma som du haft dom senaste åren iaf ?

2012-03-16 @ 11:05:03
URL: http://emmnie.blogg.se/
Postat av: Laila

Du är väl inte alltid positiv. Du skriver om dåliga dagar också. Bara du inte börjar skriva om vilken din färg på nagellacken är så blir det bra.

2012-03-18 @ 17:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0