3 Maj

Idag går min prövotid ut! Nu har jag äntligen haft körkortet i två år. Känns skönt att prövotiden går ut, inte för att det gör någon direkt skillnad, man ska köra som folk ändå!

-

Väldigt dålig uppdatering här på bloggen! Vilket beror på att jag helt enkelt haft annat för mig. Men jag tycker att det är super kul att blogga, men tiden och inspirationen har inte funnits.

-

Det är vår och jag njuter av varje stund! Igår åkte sommarfälgarna på bilen, jag tog jag en premiär cykeltur (på rosthögen) och jag är allmänt pigg och glad hela tiden. Appropå cykel så beställde jag en alldeles skinande ny cykel här i veckan så den kommer nog nästa vecka. Är löjligt glad över min nya cykel!

 

håret börjar bli rätt långt..


Nu ska jag packa ner lite saker i lådor! Mindre än en månad kvar tills vi flyttar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0