Att säga hejdå

Idag har jag fått säga hejdå. Till min vän Ola. Jag har aldrig tidigare behövt säga hejdå till en vän. Aldrig tidigare har jag fattat varför folk säger att det är jobbigt att säga hejdå. Men det är det! Helt plötsligt inser man att en människa som funnits i ens liv försvinner. Eller ja, han försvinner ju inte men vi kommer inte träffas på väldigt länge. Det är sorgligt. Jag är otroligt glad för Ola och vet att han kommer få ett jäkligt bra äventyr. Lycka till! Vi ses igen.

Pernilla, Ola och Megan


Kommentarer
Postat av: Ola

Vi ses snart igen! Lycka till med huset nu!

2012-05-24 @ 15:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0