Inte vuxen!(?)

Jungfruturen med cykeln är avklarad, det gick galant. Aili gillade att kunna se mycket men efter ett tag somnade hon och såg ut som en påse där hon hängde mot armstödet.
Vi passade på att utforska stenarna och smaka på dom.
Nya skorna fick också promeneras lite i på gruset.
-
Emelie och jag var till Kupan (röda korset) idag och fyndade lite. Jag fynade en gammal telefon och Emelie fyndade något som gjorde henne alldeles lyrisk och hon påstod att det var det bästa hon någonsin köpt. Han heter Satan och ja... Jag sätter in en bild.
Söt va? Satan är en gammal raggig katt som är arg. Hans ögon kan lysa röda och han skriker som bara den om man gör honom arg. Denna planerar Em att ge till en kär vän i 21 års present. Tack och lov har jag redan fyllt år!
-
Idag har jag fått lära mig att människans hjärna inte är vuxen förräns man nått 25 års ålder. Kanske kan vara en förklaring till varför man kan ha så jäkla kul åt en äcklig katt eller varför man håller på att skratta ihjäl sig när man ska prata med mörk röst. Nåja i vilket fall, svammel och helst när det spårar ur är brutalt kul! Tack Emelie för många goda skratt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0