Lycka

Nu blev jag riktigt glad! Det har ju kommit en bloggapp till android! Kanske det har funnit ett tag utan min vetskap men nu har jag den och det gjorde helt klart min kväll! Och kanske det bästa av allt är att jag nu inte har en endaste anledning att köpa en Iphone. Fast jag skulle verkligen behövt en ny mobil, min har ganska mycket "roliga" saker för sig och oftast så kommer vi inte så bra överrens. Plus att den har fruktansvärt dålig kamera. Men vi får stå ut med varandra ett tag till. Nu ska jag bara lära mig hur detta funkar.



Ha en glad kväll!

Kommentarer
Postat av: anneli

Hanna. Du ser ut som en ljuv älva. Fin bild med lite dimmiga konturer.

2012-12-28 @ 21:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0