shit happens

Här hemma händer det grejer. Tapeterna har rivits ner i hallen och Erik håller på att snickra på trappen. Men nu har vi tagit helg och låter det vara som det är. Imorgon åker vi på en liten dagstur till Luleå. Aili får vara hemma med fammo, hon har det bättre här än att vi drar runt henne i bil och vagn genom hela Norrbotten. Ikväll har vi haft vänner på besök och jag var faktiskt flitig och bjöd på glassbomb. Riktigt smaskigt men som vanligt åt jag alldeles för mycket. Aili åt också och sockershocken har nog inte släppt än. Vid den här tiden brukar hon sova sen länge. Men jag hör henne böka lite i sin säng. Men är det fredagsmys så är det!
Klistrade en dekal på soffbordet idag. Jag har sökt något tyg att sätta under glasskivan, men har inte hittat något jag gillar. Och just nu går det inte att ha något pynt på bordet. Aili verkar tycka att allt i hennes höjd är leksaker så en dekal kändes passande, den kan hon inte ta bort. Nu är bordet inte lika tråkigt nå mer. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Em

Love it! Svin fint blev det ju :)

2012-11-10 @ 09:46:23
URL: http://denivit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0