Snö

Ja nu har det kommit massor med snö. Aili och jag har spenderat mycket tid utomhus. Det är så kul att kunna vara ute med henne i snön.
Igår kväll när vi kom hem efter att ha varit borta ett dygn så hade kvarteret plogats och framför vår uppfart har dom lämnat en 50 cm vall med hårda klumpar. Kul. Men det var bara fram med plogen och få bort skiten så jag kunde köra in bilen. Efter trollet gått och lagt sig så plogade jag hejvilt ute på gården. Bra motion men jag har en känsla av att man kommer vara rätt less på snön efter några veckor. Och just ja! Jag plogade åt mamma igår också, kan meddela att jag har träningsvärk idag. Jag kommer att vara riktigt vältränad innan vintern är slut!
 
 
Aili gillar att åka kälke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0