Så tiden går fort

Hej och hå vad tiden rusar iväg! Måndag idag. E har åkt och kvar är jag och Aili. Den här veckan har jag inget planerat annat än att jag ska göra massor. Tiden brukar gå fortare när man har mycket att göra. Så det är min plan. Göra mycket. Tiden går fort och vips så är det fredag och E kommer hem igen. Och vet ni, på lördag far vi till Happaranda och IKEA. Som jag längtat och väntat. 
 
Igår var det däckbyte på bilen så Aili och jag passade på att vara ute medans E fixade däcken. Overallen fick invigas då det var så kallt. Aili gick och gick och gick. Det finns så mycket intressant att titta på här på kvarteret. Längtar tills det kommer lite snö på backen. Nu ska jag passa på att göra något medans trollet sover. 
 

Kommentarer
Postat av: Däckbytar pappa

Hehe, vilken söt å bekymrad min hon har. Hon hann ju säker gå en kilometer på gården å kvarteret innan jag var klar med hjulskiftet. :)

2012-10-23 @ 23:13:27
Postat av: Faster Elli

I löööv de dära eyebrowsen!!!! Så sjuuuukt jäkla söt.

2012-10-30 @ 08:11:39
URL: http://Levelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0