Umgås

Igår hade gumman och jag en riktig slöardag. Idag gör vi tvärt om och umgås. Tilde med mamma var här och lekte med oss i morse. Öppna förskolan har vi varit till och efter middagen far vi och härjar med Tim. 
 
Vid lunchen idag så hörde Aili och jag en fågel kvittra. Jag förklarade att det var fågeln som lät (tror inte hon förstod mig, men ändå), hon tyckte att det var lite läskigt och rös lite. Sen kommer fågeln och hänger i markisen utanför köksfönstret (en liten med gult på, minns aldrig vad dom heter). Aili tyckte den var fruktansvärt läskig och grät. Försökte bängla med henne men det slutade med att hon åt lunchen i min famn med persiennerna nerdragna. Ja att en småfågel kan vara så skrämmande, lilla fegis. Men jag måste hålla med henne dom är rätt äckliga!
 

Kommentarer
Postat av: Elli

Underbart söt unge i ett jätte snyggt barnrum! :) snart får jag lukta på henne.... Snart.... Längtar så!

2012-10-02 @ 19:30:28
URL: http://Levelli.blogg.se
Postat av: Anneli

Stackars lilla pigan att hon blev skrämd av en liten fågel! Mycket ska man vara med om innan man blir stor och förstår mer.

2012-10-03 @ 19:47:06
Postat av: laila

vad fina mina fina ni är. Vi ska dansa varje dag. smile smile.

2012-10-05 @ 22:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0