Jävlaranamma

Jag är en riktig latmask när det kommer till träning, kost och hälsa. Det finns så mycket jag hellre vill göra än att svettas och flåsa som en galning för att komma i form. Men idag var jag faktiskt och tränade. Innebandy blev det. Jag är ingen hejare på innebandy men tycker att det är kul. Man dras med så mycket av dom man spelar med. Pass är också bra, när någon säger åt mig vad jag ska göra. Men skulle jag gå själv till ett gym skulle det inte hända mycket alls.
 
Och som vanligt när jag varit och tränat en gång så tänker jag att nu jävlar nu ska jag börja träna minst två dagar i veckan och kanske till och med börja tänka på vad jag stoppar i mig. Jo tjena! Det kommer att hålla i max en månad (träningen alltså, kosten kommer jag aldrig att göra något åt). Men så kommer det att bli och det vet jag. Men nu när jag skrivit dom raderna här i bloggen så kanske Hanna visar lite jävlaranamma och fortsätter med träningen i två, ja kanske tre månader! Vi får väll se. Men en riktig mjukisbyxe mysare i soffan kommer jag alltid att vara.
 
 Nu ska jag mysa vidare med min värk i benen! 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Livet är för kort så gör det du vill göra.. Bara någon power walk kan duga som motion/träning.. Man kan (iaf försöka) göra det roligare och ta med kameran och stanna efter vägen när man ser något intressant.

2012-09-24 @ 22:39:19
Postat av: Elli

Snart kommer vi till pajko, å tillsammans lyckas vi alltid åstadkomma årets värsta svullarhelg i kombination med soffhäng... Inte bra...

2012-09-25 @ 13:26:40
URL: http://Levelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0