Slut färg

Nu, äntligen kan jag sitta ner och ta det lungt kanske en 30 min innan det är dags att sova. Hela dagen har det varit fullt upp. Håller på med kanske 1 miljon saker just nu. Bland annat så målar jag en massa möbler. Hela "gillestugan" är full i mina målar projekt. Färgen tog slut, så då hinner jag slänga in ett inlägg här. Det jobbiga med att måla är att det måste göras när Aili sover eller när någon kommer och är med henne en stund. Så jag hinner inte göra så mycket varje dag. Idag kom mamma och tog Aili på en cykeltur så jag hann måla lite mer än vanligt. Snart är det färdigt och då ska det inte målas på ett bra tag! 
 


Vår underbara Aili

Kommentarer
Postat av: Anneli

Du är verkligen flitig! Och fint blir det! Men visst blir allt så mycket besvärligare med små barn. Man får ta alla tillfällen i akt att göra saker och ting.

2012-09-19 @ 22:08:58
URL: http://annelie.torneus%40spray.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0