Sömn

Har sovit skit dålig i natt. William som fick sova med mig i stora sängen har sparkat och tagit all plats i sängen. Aili fick för sig att vakna halv fyra. Bläää! Har varit så bortskämd med det här sovandet, dom senaste månaderna har vi sovit till 8-8.30 varje dag. Antar att det är över nu. 
Kände att hon har två tänder på gång så det är kanske inte så konstigt att hon inte ville sova. 
Mamma var min räddande ängel och kom hit när hon slutade jobbet och hjälpte med allt möjligt så jag fick vila en stund. 
 
Att man kan fungera så dåligt utan sömn. Blir lika förvånad varje gång. Håller tummarna att lilltjejen får sova bättre i natt. 
 
 
 
Vi saknar våran pappa
 

Kommentarer
Postat av: Elli

Haha! Ett dygn senare gör jag ett inlägg på min blogg med samma tema: sovit dåligt :)
Vi är iallafall inte ensamma om att få störd nattsömn.
Snygg familj förresten! (fotot)

2012-09-13 @ 11:52:12
URL: http://levelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0